Театральний дайджест #11

Подія космічного масштабу в українському театральному просторі – фестиваль-премія GRA та решта непересічно-цікавого-листопадного в «Театральній риболовлі».

Театральний дайджест №11, ЛИСТОПАД 2018

ТЕАТРАЛЬНІ ТЕКСТИ

ПОДІЯ

Спершу думав, згодом – говорив, потім написав – Фестиваль-Премія ГРА – це кілок, вбитий в непахане поле, з написом «Звідсіля починається письмова історія українського театру».
Неймовірно щасливий від того, що це непросте рішення та воля громадної команди зрештою реалізувалися.
Неймовірно круто!

З 12 конкурсних вистав відвідав 12, про що досить детально відписав.
Гаряченька емоція одразу післі вистави – профіль в Instagram, а згодом, трійками, чотирьма дописами в «Риболовлі».

День перший:

  • «RH+», реж. Олег Мельничук, Закарпатський обласний угорського драматичного театру;
  • «Віталик», реж. Максим Голенко, Дикий Театр;
  • «Тату, ти мене любив?», реж. Стас Жирков, «Золоті Ворота»

День другий:

  • «Спокушені спрагою», реж. Олександр Бєльскій, Криворізький академічний міський театр музично-пластичних мистецтв «Академія руху»
  • «Під небом синім», реж. Тамара Трунова, Київський театр оперети
  • «Гамлет», реж. Ростислав Держипільский, Франківський драмтеатр

Дні третій і четвертий:

  • «Дідона та Еней», реж. Тамара Трунова, Open Opera
  • «Коза-Дереза», реж. Роман Гребенюк, Дніпровський театр ляльок
  • «Уявний хворий», реж. Оксана Дмітрієва, Харківський театр ляльок ім. В.Афанасьєва

Дні п’ятий і шостий:

  • «Ангелик, що загубив зірку», реж. Виталий Гольцов, Чернігівський театр ляльок ім.О.Довженка
  • «Біла ворона», реж. Максим Голенко, Миколаївський академічний український театр драми та музичної комедії
  • «Вій. Докудрама», реж. Андрій Бакіров, Чернігівський обласний академічний музично-драматичний театр ім.Т.Шевченка

Окремо вийщов огляд наріжних питань, які поставила GRA, а за кілька годин до церемонії нагородження опулікував свою версію з розподілення нагород

Трішки менше резонансна, але не менше важлива подія – презентація результатів роботи проекту зі створення посібника «Можливості пізнання танцю в дитинстві». ТАК!, із дітьми можна працювати не диктатурно, а паритетно! Маленький землянин може бути не тільки ведомим, а ще й ведучим!

Те, що вже видно з дослідної роботи – надихає. Дуже чекаю на сам посібник і на його широке розповсюдження серед тих, хто про інші засоби роботи, окрім #травмамистецтвом і не підозрює.

ТЕАТРАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ

З моменту написання тексту так ясніше і не стало хто ж таки замовлял розробку нового бренду для Національної опери України у студії Артемія Лебедєва… Тому кейс з брендингу лишається наочним та навчальним і з точки зору брендинга, і піара тощо…

… принаймні, приклад того, як не варто робити Театрові на Подолі з одночасно двома існуючими іміджами одного й того самого бренду (це ще не говорячи про третій, на сайті).

ТЕАТРАЛЬНІ ДАТИ та ВИСТАВА У ЗАПИСІ

Страшний 2018-й зі своєю косою позбавив театральний світ пана Еймунтаса Някрошюса.
Величезна втрата.

Рубрика #виставаузаписі цього разу оберталася навколо залишивших цей світ авторів. «Ідіот» Някрошюса (запис 2010 року).

Вистава «Black & Simpson» театру «Практика» із Дмитром Бруснікіним…

Та вічно живий Джордж Бернард Шоу у виставі «Милый лжец» (реж. Адольф Шапіро, Театр ім. Вахтангова).

Далі буде…