Театральний дайджест #7 (18)

Половини 2019 року – як не бувало! А ще й третина літа помахала нам рукою.
Про цей перший літній місяць й йтиметься в дайджесті «Театральної риболовлі» – парад театральних фестивалів, безліч маркетингових проявлень та цілі розсипи вистав (до слова, цього місяця на портал відмічено заливку сотого за рахунком тексту, і це тільки про вистави).

Тож…

Театральний дайджест №18 за ЧЕРВЕНЬ 2019:

ТЕАТРАЛЬНІ ФЕСТИВАЛІ

Червневий Київ отримав майже на одні і ті самі дати два театральних фестивалі.
І якщо від початку подібне накладання дат дещо бентежило – як бути тим, хто має бажання відвідати якомога більше театральних подій? То згодом зрозумів – аудиторії фестивалів майже не зустрічалися поміж собою – вимогливий глядач із споживачем театральної жуйки майже не перетинаються.

Mime Wave Festival – прогресивні та небайдужі організатори, із чітким усвідомленням мети та завдання свого заходу, із розумінням та філігранним добором учасників, спікерів, викладачів.

Andriyivsky Fest – більше схожий на міжсобойчик директорів камерних театрів. Різнобій стилістичний, тематичний, виконавчий. Досить умовні вимоги до вистав та дуже багато творчих розчарувань від переглянутого матеріалу.

ТЕАТРАЛЬНІ ТЕКСТИ

Потрохи оформлюю тексти з фестивальних майданчиків.

Дещо виходило емоційними оглядами прямо з місця подій – як в тексті «Фестивально-конкурсна п’ятниця» (тут і про студентські школи Амстердаму та Києва – Amsterdam Academy of Theater and Dance та Київський естрадно-цирковий коледж на у Mime Wave Festival); і про недовиставу «Molière, Le Comédien» від White Puppet Theatre (реж. Ірина Бойко) з а-ля-Греції; і про фінал «Пітчингу ідей» від Малого драматичного театру.

Більш детальний розтин псевдо інтерактивної вистави «Дивовижні речі» за Дунканом МакМілланом від театру Kitas kampas (реж. Кирило Грушаєв) тут.

За мотивами допису утворилася дискусія щодо загального рівня ерудиції (зокрема акторського цеху київських театрів).

Просто щасливий буду розкрити приховані таланти Наталії Надірадзе та всіх інших інтелектуалів театральної сцени на сторінках «Театральної риболовлі».

Також цього місяця пройшли попрощаня із двома виставами. На відпочинок пішла історія театру «Золоті ворота» про те, «Як не стати порохом» (реж. Орест Пастух). На своє 20-ліття нарешті зійшов зі сцени Національного театру Франка «Кін IV» (реж. Анатолій Хостікоєв).

ТЕАТРАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ

В чергове тішуся процесами, які відбуваються тут і зараз! Попри нерозуміння більшості та розгляд питання бренду за остаточним принципом (загалом по театральному сегменту), яскраві паростки все ж є!

Театр драми і комедії відпустив своє минуле, і зосередився на власному теперішньому, при цьому поглядаючи у майбутнє. Театр представив результат власного ребрендингу.

Пишуча про театр братія в маркетингу здебільшого незаймана – тому більш дискусійним виявилося маркетингове середовище. Перелопачені театральні логотипи всієї Європи в пошуках аналогів – чіткий маркер – Лівий берег та креативна агенція на правильному шляху!

Огляд історії питання від БУЛО до СТАЛО – в матеріалі «Театральної риболовлі» із коментарями директора – художнього керівника театру Стаса Жиркова.

Продовження зібрання прикладів ситуативного SMM на сторінках театрів у соціальних мережах.
Цього разу – колекція до київського прайду від львівського Театру Лесі, PostPlay та Дикого Театрів.

Ще один привід поговорити про театральний маркетинг – еквілібристика неймінгу від Театру Романа Віктюка та тримання руки на світовому пульсі трендів. Про те, як вистава за п’єсою Павла Ар’є «В начале и в конце времен» перетворилася«Чернобыль» писав тут.

ТЕАТРАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Продовжена серія публікацій про подробиці роботи із перекладами текстів, зокрема літературних, зокрема для театру, зокрема шекспірівських. Досвідом ділиться українська перекладачка, професор кафедри англійської філології і філософії мови Київського національного лінгвістичного університету та тонкий театральний глядач Тетана Некряч.

ТЕАТРАЛЬНИЙ РЕВІЗОР

Традиційна рубрика впійманих українських театральних прем’єр – 32 новонародження травня тут.

А на базі червневих афіш місяця зібрана чергова колекція досягнень дизайнерів театрів.
Ще колекція осінь-зима – і буде повна картина дизайнерських м’язів українських театрів.

ТЕАТРАЛЬНІ АРХІВИ

Серед театральних архівів підготовано до публікації та оприлюднено підсумки минулого сезону (2017/2018).

Колекція Обгризених скелетів, Недосмажання та Золотих рибок українського театру буде і цього сезону.
І буде дуже скоро – акурат до Дня рибалки!

Далі буде…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *