Ситуативний SMM на кістках нового правопису

Маркетингову незайманість київські театри потрохи починають позбуватися.
Поки що обережно, маленькими шажочками… Але процес триває.

Радість минулої доби – проява ситуативного smm одразу на сторінках двох театрів Києва.

Тож, в рубриці маркетингового лікбезу сьогодні – Ситуативний SMM.

Якщо в вашому театрі літеросполучення SMM поки що викликають здивування, то подальший текст можна покищо пропускати.

Для всіх інших лицарів контент-планування цікавинка з історії перших кроків напрямку.
Притомні smmники – втіха будь-якого бренду, а глобального – тим паче. Торговельній марці «Oreo» із цим поталанило, і їх твіт, який згодом назвали «Oreo Blackout tweet», наразі входить до підручників з предмету.

В день 3 лютого 2013 року під час Супербоула (Національного чемпіонату футбольної ліги США), на стадіоні сталася якась накладка із електрикою, і глядач на певний час залишився в повній темряві. Стараннями та миттєвою реакцією SMMників «Oreo» з’явився креативний твіт, який обігрував ситуацію. Кількість реакцій була вражаюча. А на додачу – ще й ретвіти таких видань, як Mashable і Forbes. І все це силами креативних м’язів, а не проплачених замовлень.

Твіт «Oreo»: «Зголодніли? Не проблема. Ви можете вмочати Oreo в темряві»

Твіт «Oreo»: «Зголодніли? Не проблема. Ви можете вмочати Oreo в темряві»

Вчорашньою темою обговорення в країні стали нововведення українського правопису.

Театр «Актор» відреагував на подію шпаргалкою із найосновніших нових правил:

«Дикий театр» обіграв розділ введених у норму фемінітивів.

У кожного із дописів, звісно, існують власні першоджерала, на які театри вирішили не посилатися, але то справа часу – або з’являться лінки на ідейну розробку, або контент стане авторським.

А поки що, даєш ситуативного театрального smmу більше, різномаїтного та креативного!