Про автора

ТИ ХТО ТАКИЙ?

(в залежності від інтонацій – або погрозливо, або зацікавлено)

Швидше за все, таке питання рано чи пізно виникає у читача, який гортає на сайті черговий текст за текстом. І наразі не важлива інтонація. Якщо щось виходить за рамки байдужості – повне неприйняття чи навпаки – завжди цікаво про автора – звідки коріння цієї багатошаровості та ще безліч різних нюансів.

Тому на головній сторінці – відповідь на головні питання. Звусь я Сергій ВИННИЧЕНКО, автор та ведучий порталу та інтернет-спільнот з назвою «Театральна риболовля», театральний блогер, сертифікований коуч.

Такої категорії, як ТЕАТРАЛЬНИЙ БЛОГЕР, в 2008 році, коли був написаний перший текст з донині безкінечного серіалу київських театральних нотаток, не було й близько. Театральні критики, які вже тоді сходили нанівець, журналісти відділів культури, театрознавці… Всі вони були, а театрального блогерства – ні.

Саме тому закостенілий та малорухливій театральній спільноті досить важко було впустити в себе новий термін БЛОГЕР. Хтось його просто не розумів, хтось не бачив жодної різниці з театральним критиком – а що таке – виказує претензії – значить критик. Досить довгий час навіть в переліку членів журі театральних фестивалів моє «театральний блогер» виправляли на «театрального критика».

В друкованих джералах термін ТЕАТРАЛЬНИЙ БЛОГЕР відносно українських реалій прозвучав та легалізувався з розлогої публікації суспільно-політичного щотижневика «Дзеркало тижня» (травень 2018-го).

 

AB OVO (ВІД ПОЧАТКУ)

А з чого все, власне почалося?

Я, маркетолог (за освітою та професією) із журналістським бекграундом, почав відкривати для себе світ київських театрів. За деякий час відсоток внутрішнього спротиву по відношенню до побаченого, почав перевищувати всі допустимі значення. Розуміння приходило на рівні відчуттів – вдавалося відрізняти «что такое хорошо и что такое плохо» – давалося взнаки отримане в дитинстві щеплення хорошим театром. На перших порах не вистачало масиву переглянутих вистав та історично-теоретичного підґрунтя. Але в добу інтернету це було лише невеличким питання часу.

 

От і маємо формулу «Театральної риболовлі»:

 

Занурення в теорію
+
Перегляд великої кількості вистав у записі та наживо
+
Застосування маркетингових інструментів структуризації та препарування

Вплив «непохитних авторитетів»
=
Отримання власної схеми рефлексії за мотивами переглянутих театральних вистав

 

Певний час мої тексти виходили на різних майданчиках в інтернеті, найбільший «анклав» – виокремлена театральна спільнота «Театральна риболовля» у Фейсбуці, яка має щасливе існування і понині.

 

ТЕАТРАЛЬНА РИБОЛОВЛЯ

Назва спільноти народилася з асоціації сучасного театрального світу, в якому, безумовно, трапляються вистави «Золоті рибки». Але кількість «баговиння» шокуюче висока, тож, скільки треба закидати того невода – одному Пушкіну й відомо:

«Якось в море він кинув невід —
Прийшов невід з самим баговинням.
Він удруге закинув невід —
Прийшов невід з травою морською.
А втретє закинув він невід —
Витяг невід однісіньку рибку,
Золоту витяг рибку, не просту». (С)

В моїх сітях перебували сотні вистав – про більшість з них написані тексти. Тому, перевіривши співпадіння нашіх світоглядів на парі-трійці конкретних вистав – решту текстів цілком можна сприймати як рекомендації/не рекомендації до перегляду, тим самим суттєво зекономити власний час.

 

 

КАРТА САЙТУ

Фейсбук-спільнота за час свого існування дуже розрослася. Наразі ані оглядові статті, ані щомісячні дайджести не дають змоги всього осягнути – тому й настав час окремому сайту.

T-fishing – Театральна риболовля (V 1.0) – спроба структурувати вже написане та винести найбільш популярні запити до окремих форм.

Тож, сайтом можна користуватися по всякому.

Інтернет-читачам та тим, хто цікавиться сучасним театром, відкриті наступні розділи:

  • БЛОГ – тут читаємо/погоджуємося/сперечаємося (бажано аргументовано) із написаною театральною свіжиною;
  • ТЕАТР І ВИСТАВИ – тут цілеспрямовано шукаємо написане про конкретний театр та його вистави (звісно, перелік не повний і складається лише із переглянутого матеріалу).

Тим, хто шукає виставу на перегляд:

  • ТЕАТРАЛЬНИЙ НАВІГАТОР – для поціновувачів власного часу – замовлення персонального підбору рекомендованих вистав Києва;
  • ДИСКУС-КЛУБ – театральні зустрічі та тематичні вечори з обговоренням театральних тем чи/або конкретних вистав;
  • ТЕАТРАЛЬНИЙ ТУРИЗМ – для тих, хто заради вистави готовий відправитися до іншого міста/області/країни.

Окремі пропозиції для:

  • ТЕАТРІВ – у ваших руках всеціле розширення власної представленості на сайті – від поповнення базової інформації/фото/афіш вистав, спільних тематичних проектів і до безкінечності;
  • ТЕАТРАЛЬНИХ ФОТОГРАФІВ – авторські роботи яких можуть ілюструвати тексти на сайті та не лише;
  • та ВСІМ зацікавленим – ТЕАТРАЛЬНИЙ КОУЧИНГ.

І це, звісно, далеко не все…

З будь-яких питань та пропозицій – заповнюйте форму нижче, або пишіть листи:

 

.

.

 

 


Ваш театральний рибалка,

Сергій ВИННИЧЕНКО