Українські театральні прем’єри (лютий 2020)

Лютий 2020 – театри виходять після новорічного марафону, та видають нагора нові прем’єри. Цього місяця на радарі «Театральної риболовлі» висвітилося ДВАДЦЯТЬ СІМ прем’єр.

Погортав попередні місяці – точно – такого раніше не зустрічалося – ВСІ ДВАДЦЯТЬ СІМ ПРЕМ’ЄР – із власними візуальними образами – щонайменше, афіша у наявності! І це при тому, що купа вистав минулих місяців так і висять неприкаянно без візуального ідентифікатора. І тут – повне лютневе щастя!
(тьфу-тьфу-тьфу, може, це стане зрештою нормою?)

Далі до фактології.
Лютневі первинці заголосили у Києві (11), Львові (7), Одесі (3), Миколаїв (2). По одній у Дніпрі, Полтаві, Харкові та Чернігові.
Львівські театри Лесі та Заньковецької взяли основний відсоток на себе – по ТРИ прем’єрні вистави! Плюс одна – у Львівській опері.

Для шести вистав прем’єрним було обрано день п’ятниці, 28 лютого.

Найзатребуванішими авторами місяця – по дві постановки – стали Наталія Боймук (п’єси якої лягли до серії поетичних вистав); передбачливо Шекспір із різними творами («Ромео і Джульєтта» та «Макбет») та непередбачувано Мартін Макдона із одним твором – «Каліка з острова Інішмаан» (до раніше існуючих та народжених лютим, заплановано ще одного, на Подолі від Сергія Павлюка – справа підходить вже до окремої антології).

За анонсами не розгледіти деталей постановки п’єси «The Cemetery Club» Айвон Менчелл.
Зіграна у лютому прем’єра в Одеському театр Василька трактуванням назви та режисером подібна до минулорічної березневої прем’єри Львівського драмтеатру Заньковецької. Одеса зі Львовом тепер міста-побратими за Менчелл;-)

Потрошку складається афішний скульптурний пазл. Постер до «Камінного господаря» відкриває зрештою  частину обличчя загадкового монумента;-)

Рік тому по аналогічному місяцю говорили про 18 прем’єр (згодом база була доповнена до 24).

У лютому 19-го театральні розмови точилися над п’ятими київськими «Зайцями» та третьою «Вороною» Максима Голенка.
Схоже, місяць такий, із Днем бабака на чолі;-)