Taking the stage 2017 Підсумки

На сьогоднішній понеділок свої підсумки анонсували і манхеттенські короткометражки і бритишкансл театрали
Обіцянки виконані. Перетин по ним є, хоча і не на сто відсотків (Огляд 1 дня; Огляд 2 дня). Тим цікавіше…

TAKING THE STAGE 2017

Тож, вердикт бритиш кансел оприлюднено лише на фейсбук-ресурсі (на сайті поки що не видно)

Офіційна версія:

  • Дмитро Захоженко і Новий драматичний театр на Печерську, Київ – СВІТ У ГОРІХОВІЙ ШКАРЛУПЦІ, Стівен Гокінг

  • + ще одна вистава за підсумками глядачів (не оприлюднено)

Тут все простіше – про 2 з 3 навіть питань не виникає

Про одну – перше враження – помилка. Але більш доцільне слово, здається, буде «Толерантність»

Логіка дуже проста (якщо не дійти до припущення, що у здоровому глузді кетчуп-драма може викликати щось інше, окрім підтошнювання) – це єдина вистава з досить агресивною групою підтримки (дуже відчутно було по глядацьким трибунам та й після – по публікаціям у фейсбуці). І набагато стратегічно вигідніше пожертвувати тритиною (або чвертю, якщо приплюсувати глядацького переможця), ніж отримати матеріалізацію цього без сумнівів хворобливого виверження. Прикладів логічних заборон з агресивною фанатською базою історія знає, а результат деяких триває вже другу тисячу років, ніяк не провітреться…

Ну а далі – або віслюк скопитеться, або падішах дуба вріже, або кетчуп скінчиться… Але спокіно, не агресивненько…

Зі свого боку продовжую чекати на інформацію щодо можливості перегляду повних вистав навіть за межами цого конкурсу (чернігівський «Тіт Андронік», «Кравець» з Оперети та лялькові Веллс та Діккенс), про Голенко та Захоженко все й так ясніше ясного – весняні прем’єри…