Основи театрального планування – реалії часу

Ознакою гарного театрального менеджменту взірця листопада 2019, поміж іншого, була зверстана афіша щонайменше наперед на три місяці. Найдальнішим планувальником виступав Миколаївський український театр.

Ті заклади, де із менеджментом значно сумніше – визначалися з афішою місяця ледь не на його початку.

Листопад 2020 канон змінив до непізнаваності – відтягувати до останнього стало загальною нормою. Переверстка афіші після чергового засідання Уряду втомлюють, а на деяких квитках просто не лишилося місця для чергових переносів.

У числі перших згадок про грудень (далі загадувати мало хто наважується) – вистави до ялинки від театру «Сонечко», плани на місяць від Київської оперети, Дніпровської муздрами Шевченка – і це станом на 18 листопада. Частина театрів й взагалі перейшла виключно на афішу сайту, або окремі події у соцмережах.

Афіші місяця все частіше поступаються місцем афішам тижня.

І разом з тим театри продовжують триматися – несуть вічне з дотриманням усіх карантинних вимог.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *