Театральний дайджест #2 (37)

Січень 2021 – місяць смиренності чи безкінечної втоми?

Держава періоду сюрреалістичного малокомпетентного керування розіграла жалюгідно-фарсовий двотижневий локдаун, жертвами якого стала економіка країни, а під жорнова потрапив малий бізнес та культурний сегмент. Цифрових значень немає, тому й не порівняти найвраженіших… Але два театрально ізольованих тижні – такий січневий підсумок…

Проте, щоб творці не дуже сумували – на січень прийшовся самий розпал подання грантових заявок на УКФ.

А тим часом на сторінках «Театральної риболовлі»…

ТЕАТРАЛЬНИЙ ТУРИЗМ

Хештег #театральнийтуризм – не просто висловлювання соцмережевого простору, а й реальність «Театральної риболовлі».
Після двотижневого стримування – справжній театральний вибух у Львові.

  • 3 січневих дні.
  • 5 львівських театрів.
  • 6 абсолютно різних вистав.
  • 2 маркетингові оази львівського театрального простору.
  • Неймовірна кількість зустрічей зі світлими та позитивними людьми.
  • По одному прямому ефіру та газетному інтерв’ю.

Під враженням від вистави «Діти Ноя» львівського театру «І люди, і ляльки» пропоную відеопромо, основний висновок якого – до Львова варто здійснити театральну подорож!

Дивіться та плануйте!

Все це – ЛЬВІВСЬКА ГЛАВА 2021 театрально-туристичного року.

МЕДІЙНА ПЛОЩИНА

Дописи та відео на ютубі про львівську мандрівку ще будуть і будуть.
Наразі опубліковано запис з ефіру на Радіо Перше (ведуча – Леся Галканова-Лань).

Тут відеоанонс

А тут – повний запис ефіру.

До того, на початку січня вийшло детальне інтерв’ю на сторінках Gazeta.ua, заголовком якого винесли твердження, що «Театрального сегменту в Україні не існує»
Що до чого і чому – в тексті на сайті.

ТЕАТРАЛЬНІ ТЕКСТИ

Ситуація, коли вистава провокує на створення окремого повноцінного тексту – останнім часом на порталі не надто поширена.
Саме тому й більш потужний виплеск стається, коли вхожу у потужний резонанс із виставою.

«Дім» на Лівому березі. Новосілля Тамари Трунової
Прем’єра театру на Лівому березі

КАТАЛОГ РЕЖИСЕРІВ

База знань «Театральної риболовлі» підбила підсумки 12 режисерів першого сезону

виклала нову концепцію та відкрила другий сезон зі збору творчих біографій сучасних актуальних українських режисерів. Ліміт на представленість збільшена втричі. А готовність долучитися до проєкту не побажаннями, а конкретними справами – продовжує тяжіти до математичної похибки.

Тож, замість можливих трьох режисерів у січні – традиційно одне поповнення.
Цього разу – яскравий представник театральної Одеси – художній керівник «Театру на Чайній» Олександр Онищенко.

 

ТЕАТРАЛЬНИЙ ЮТУБ

«Театральну риболовлю» можна читати.
А відтепер існує можливість ще й дивитися або слухати.

Канал на ютубі існує давненько.
Й час від часу там з’являлися різні театральні відосики, як, прикладом, різдвяні «ЖивоТоки» від театру «Берегиня»

Проте саме січнем він почав пульсувати активніше, та запустив спецпроєкт.
Одразу міжнародний.

На каналі вже опубліковані анонси до поки що не поясненої назви Hektomeron.
Основні деталі та подробиці – вже б’ють копитом до зустрічі із глядачем.
Лютим все стане максимально зрозуміло.

А поки що – первинні промоматеріали:

ПРЕМІЇ ТА ФЕСТИВАЛІ

З кожним роком прозорості в театральної бюрократії стає дедалі більше.
Щонайменше на початкових етапах – оголошенні здобувачів.

Перелік тих, кого подано на Премію імені Леся Курбаса – за посиланням.

Переможець стане відомим наприкінці лютого.
Про це – наступного дайджесту.

Потрохи закриваю довготривалі проєкти.

Огляд музичних вистав – минулорічної премії «Київська пектораль» – за посиланням.

КРУПНИМ ПЛАНОМ

До дня народження Василя Стуса вийшло невеличке дослідження постановок за його творами на українській сцені.
Каталог має постійну адресу на порталі.

До дня народження Володимира Висоцького опублікував серію записів.

По-перше – унікальні кадри з репетиції «Гамлета» на сцені Театру на Таганці.
По-друге – аудіозапис самої вистави.

Й, власне, Гамлет Висоцького дав поштовх дослідити історію українського гамлетовтілення.

Активності читачів вистачило всього на сім імен, які ледь-ледь покривають маленький фрагмент на гамлетомапі країни з часів першого українського перекладу до сьогодні.

Можливо, з часом складеться зібрати максимальну деталізацію цієї ролі…

Нагоду ситуативного SMM надала інавгурація 46-го американського президента.

Сенатор Сандерс увійшов до всіх сфер інтернет-життя, у тому числі й до віртуальних представництв українських театрів (звісно, тих, що попросунутіші).

Й, вийшов традиційний огляд українських театральних прем’єр грудня 2020.

РЕТРО

Безліч створених текстів про вистави до сих пір не опубліковані на порталі.
Крім того, ще є тексти про тексти.

І їх також гарно було зафіксувати на сторінках «Риболовлі».

В рамках проєкту по наповненню архівних матеріалів, на портал додано текст авторства Тетяни Вірченко, де піддаються конструктивній критиці три критичні дописи про виставу «Містер Баттерфляй» постановки Слави Жили у театрі «Актор» (або, точніше, у його zoom-представництві).

Наступний дайджест «Театральної риболовлі» вийде першими числами березня 2021.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *