Українські театральні прем’єри (вересень 2020)

Театральний вересень 2020 – як бігун, який почув стартовий залп після довгого очікування.
Увірвався до глядацького, кількісно відполовиненого простору, тими прем’єрами, які не сталися до березневого дня театру, чи решти весіннє-літніх місяців.
«Театральна риболовля» врибалила ТРИДЦЯТЬ ВІСІМ новоприбулих.

Третина прем’єр – 12 вистав – вийшли у Києві. По дві  – у театрах Івано-Франківська, Коломиї, Луцька, Львова, Одеси, Полтави, Сум, Харкова. По одній – у Борисполі, Дніпрі, Кропивницькому, Миколаєві, Хусті та Чернігові. Рекордний ривок місяця у 4 вистави зробив Мукачівський драматичний театр.

Днем пікового навантаження стало 27 вересня – день, коли було презентовано одразу п’ять вистав.

Місяць видався врожайним на виходи творів одного автора. Так, наприклад, побачили світ дві п’єси Андрія Бондаренка, Олега Миколайчука-Низовця, Моріса Панича.

Та цілих ЧОТИРИ п’єси Еріка-Емманюеля Шмітта (три з яких – першопрочитання).
(на Шмітті зупинятися не стану – протягом місяця виходили детальні тексти про його постановки на українській сцені).

Дитячий репертуар поповнився шістьма виставами у Сумах, дві у Києві та три у Мукачевому (портал «Театральна риболовля» починає збір матеріалів про дитячі вистави української сцени в рамках проєкту «Ключ від театру із Іриною Запольською». Про вистави для наймолодших глядачів повідомляйте у коментарях, приватних повідомленнях та усіма соцмережевими каналами).

Й невеличка ретроспектива до вересня 2019 року.

З відомих порталу прем’єр річної давнини – 51 вистава, серед яких було й «Інтерв’ю з другом» того самого Андрія Бондаренка (дві вистави за п’єсами якого трапилися й цього вересня), і гучний Вагнер одеської опери, і документальний «А шо там в Кр_му?» полтавського «Театру Сучасного Діалогу», і дніпровський «Метод Гренхольма», і харківський Вирипаєв, і чернівецький «Білий Качур», і пластичний Пушкін у Кривому Розі, і «двохрічна гарантія» київської драми і комедії, і горезвісний поновлений «Тев’є» Національної драматичної сцени…

І, звісно, два «Гамлети», які в один день народилися у Вінниці та Києві.

Жовтень 2020 обіцяє бути насиченим попри всі погодно-карантинні умовності, й не меншу тридцяточку презентувати театральному світу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *