Карантинна диджиталізація театру. Частина 3. Навколо

До диджитального змісту

Сьогодні говоритимемо про НАВКОЛО.
Диджиталізація НАВКОЛО вистав, й, власне, навколо самого театру.

Про онлайн покази записаних відеоверсій вистав у цьому огляді не говоримо взагалі.
Більша цікавість до того, я з існуючих вистав та/або майбутніх постановок можна отримати унікальний контент для соцмереж.

Так театр «Золоті ворота» у якості формату постійної комунікації із глядачем запустив проект «Вистава тижня». Ідея полягає у щотижневому обговоренні різних аспектів обраної вистави з репертуару театру – про неї говорять актори, режисери, драматурги та інші дотичні до створення особи.

Наприкінці тижня відео-альманах матеріалів з’являється на ютубі театру.

З 27 квітня й до на моменту виходу огляду, деталізовані вистави «Наташина мрія», «Браковані люди», «Сталкери», «Слава героям», «Кольори» та «Гедда Габлер».

Час від часу з’являються репетиційні фрагменти окремих театрів (напр. Львівський молодіжний театр «Мельпомена»)

А от санкціонований дозвіл зазирнути на театральну кухню видали у Франківському драмтеатрі. Певно, у такий спосіб розпочалася промокампанія майбутньої вистави «Гоголь Кабаре» у постановці Жюля Одрі.

Не виставами єдиними…
Театральні актори та режисери на каратнині відкривають для себе серіальні напрямки.

«Стефка» – карантин-серіал у стилістиці чорно-білого німого кіна під музику Миколи Лисенка від Юлія та Наталки Кобізьких.

Серіал під телевізійний ефір у режимі ізоляції відзняв театральний режисер Костянтин Богомолов.
«Безпечні зв’язки» – це про коханців, яких карантин «прикував» до законного подружжя.

Театрально-соціальна складова проявилася в акції #ПомогиВрачам, яку ініціювали журнал «Театр» та bdtdigital.
Ідейні натхненники проекту стверджують, що лікарі, які знаходяться на епідемічній лінії фронту, як ніколи потребують підтримки. Тому безліч акторів записали реальні історії лікарів, веселі та сумні.
Відгук та вдячність за підтримку зафіксовано у численних перепостах та коментарях до проекту. А практичною складовою стали зібрані кошти на придбання необхідних засобів, які адресно були перенаправлені до лікарень.

Знаходять актори можливість й на пограти.
Гейміфікація за участі акторів – окремий перелік інтернет-контенту.

Женя Янович на своєму каналі запустив розважальний проект «22 емоції» – попарні змагання з основ акторського тренінгу – просте фізичне зображення емоційних станів, запропонованих ведучим.
Серій вийшло всього чотири – чи то з причин карантинного характеру, чи з однотипності та передбачуваності сюжету…

Ну а свої сили в інтелектуальних іграх – карантинне казино «Що? Де? Коли?» – випробувала команда московського театру «Сатирикон».

Наступного разу говоритимемо про перформативний формат

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *