Українські театральні прем’єри (квітень 2019)

До того  січень 2019, лютий 2019, березень 2019

На моніторі «Театральної риболовлі» минулого місяця опинилося

ДЕВ’ЯТНАДЦЯТЬ ПРЕМ’ЄР (+3)

Прем’єрний квітень розпечатали 3 числа у Рівненському обласному академічному українському музично-драматичному театрі постепічною драмою «Старий Ford Escort темно-синій» Дірка Лауке в постановці Юрія Паскара.

Виставою «Бери од жизні всьо» прем’єрили 4 квітня «Золоті ворота».


Закинута вудка із пазл-промо тривала з 19 до 27 березня, протягом цього часу чорний силует зображення покроково наповнювався кольорами, і зрештою вийшов в режим повнокольорової афіші.
Виставу поставила Тетяна Губрій за текстами Руслана Горового та Татусі Бо.

Найпліднішим видалося 5 квітня, коли було презентовано українськими театрами чотири вистави.
«Лев узимку» за Джеймсом Голдменом в постановці Сергія Чулкова в Музично-драматичному театр ім. Лесі Українки міста Кам’янського,

«Мадам Баттерфляй» Пуччіні в Одеській опері поставив австрійський режисер Анатоль Прайсслер (Anatol Preissler),

чергову постановку власної драматургії представив Богдан Гнатюк«Украдена краса» в Київській майстерні театрального мистецтва «Сузір’я»,

і «Неперевершений рогоносець» Кроммелінка вийшов з-під «пера» Івана Уривського в Одеському музично-драматичному театрі ім. В. Василька.

Весна – час активізації діяльності студійців. 6 квітня свою прем’єру представила київська театр-студія «11» – вистава «Там. Буде. Щастя» режисерки Валерії Штефюк.

Нову версію вистави «Дім, в якому переночував Бог» Гільєрме Фігейредо 9 квітня показали у Вінницькому обласному академічному українському музично-драматичному театрі ім. М. Садовського в постановці Таїси Славінської.

Незалежний проект – «Пеніта. Опера» Тетяни Киценко на музику Золтана Алмаші поставив Максим Голенко. Прем’єра відбулася 11 квітня.

В День космонавтики, 12 квітня, отримали свій старт дві вистави.
В Луганському обласному академічному українському музично-драматичному театрі – «Украдене щастя» Івана Франка в постановці Євгена Мерзлякова,

в київському Театрі на Подолі«Сніг у квітні» – версія повісті «Римська весна місіс Стоун» Теннессі Вільямса. Англо-українську, чи україно-англійську виставу оставила Поліна Медведева.

Дитячий репертуар поповнився 13 квітня виставою Київського державного академічного театру ляльок «Маленька Баба-Яга» за Отфрідом Пройслером. Казку поставили Євген Огородній із Ігорем Федірко.

«Добрі люди…» з чехівських а оповіданнь вийшли на сцену Національного театру ім. Л. Українки (реж. Кирило Кашліков).

Прем’єрою одноактівок вітмітився день 18 квітня.
«Нерозлучники» на музику Малера та Пуччіні від Артема Шошина; дивертисмент сучасної хореографії «Con tutti i strumenti» від Раду Поклітару та артисти театру; і монобалет «Дерево не може втекти» на музику Васкса, Кейджа та Гренета в постановці  Іллі Мірошніченка.

Три прем’єри 19 квітня.
«Севільський цирульник» Россіні режисера Анатолія Солов’яненко в Національній опері,

бродвейський мюзикл «Сімейка Аддамсів» в Національній опереті (литовська постановочна група на чолі із режисером Якштасом Кестутісом Стасісом),

та «Шури-мури» в постановці Сергія Чверкалюка на сцені Миколаївського академічного українського театру драми і музичної комедії.

«Соло для мідних труб» Ореста Огородника пролунало 20 квітня в Національному драмтеатрі ім. М. Заньковецької. Режисерами виступили Орест та Мар’яна Огородник.

Того ж 20 квітня кияни отримали прем’єру «Емігрантів» за Славомиром Мрожеком – незалежний проект у постановці Дмитра Демківа.

Київський ТЮГ на Липках 27 квітня показав виставу «Бережіть Флорес», яку режисер Максим Михайліченко поставив за мотивами п’єси «Дивна пара» Ніла Саймона.

Закрила квітневі прем’єри місяці вистава Харківського російського драматичного театру ім. О. Пушкіна «Еврідіки більше немає» за мотивами п’єси «Орфей» Жана Кокто. Постановка Олександра Середина побачила світ 30 квітня.

Далі  травень 2019