Чому «Клепка мусить бути»? Та навіщо люди ходять до театру?

Певний час напередодні, та весь минулий тиждень для «Театральної риболовлі» пройшов під знаком SMART.
Навіть, точніше SMART в театрі.
Фраза звучить приємностю для вуха, навіть, якщо варіантів трактування буде більше одного.
Така ситуація є цілком природньою, виходячи з відсутності енциклопедичного визначення такого напрямку, старт обговорення якому було покладено минулої суботи, 16 листопада.
Але, про все по порядку.

SMART-користування – потужний світовий тренд.
До теми лікбезу щодо SMART-користування в Києві звернулися у торговельно-розважальному центрі в районі метро Чернігівська. Більш того, створили повноцінний проект «Smart-шопінг у ТРК «Проспект». Клепка мусить бути» із залученням спеціалістів з різних галузей. Про розумне користування говорили Психологи, Дизайнери одягу, Піарники, Бренд-менеджери. Пропозиція поділитися лайфхаками щодо розумного використання театру надійшло і до Театрального блогера . І ось тут починається найцікавіше.

Зробити підказку, порадити чи будь що ще є можливим, коли розумієш цілі і задачі того, кому намагаєшся допомогти. Все інше – від лукавого.

У якості простого експерименту почав ставити питання оточуючим щодо того, власне, «Навіщо людина ходить до театру?» І виявилося страшне, що для багатьох відповідь на це питання не очевидна – або не замислювалися, або за інерцією, або ще як…

Тоді й була намічена глобальна концепція практичного застосування театру, а для відеопроекту «Клепка мусить бути» записали один з напрямків – дослідження театральної вистави через призму проживання додаткового життя акторами на сцені. Частинку концепції виклав у короткому відео.

Але далі – більше. Більше і самих прикладів, якими цілком можливо користуватися для прийняття рішень у професійному та особистому житті (про це окремо напишу), так і почали відкриватися та додаватися абсолютно нові напрямки розумного (смартового) використання театру.

Власне, приводом для розширення горизонтів та напрямків і стала зустріч тих, хто весь час знаходиться по різні сторони рампи у театральному світі. В єдиному лаунж-просторі зібралися театральні керівники, актори, творчі театральні професії, представники бізнесу, маркетингу та, звісно, глядачі.

Одна голова – добре, але коли два десятка думок  зливаються в єдиному векторі пропрацювання – це щось неймовірне!

Чи дісталися за підсумками до формулювання що таке SMART в театрі?
Очевидно, що ні.
Але те, що це зерня потрапило у правильний грунт та обов’язково дасть свої сходи – очевидно. І частина ідей та концепцій вже зафіксована цим проектом. Колекція головних інсайтів зі сказаного вийшла в айдентиці ТРК «Проспект» із тим самим красномовним слоганом «Клепка мусить бути»!

Ну а вже з тією самою клепкою та натхненням SMART в театрі доформується та за рахунок розуміння цільової аудиторії театри отримують якісно нового глядача, а глядач – задоволення своїх потреб.
Звучить неймовірно?
А як на мене – цілком реально!

Щасливий та вдячний кожному, хто прийняв участь в цій театральній зустрічі.
Ви – неймовірні!

Тема SMART-користування в царині театру тільки починається. І це неймовірний світ, із неосяжними можливостями, які зможуть отримати всі учасники існуючого театрального простору (на жаль, ще далеко не ринку), та поглянуть цілком по-новому на Театр ті, хто до того обходив його десятою дорогою.

Саме на це націлені і найближчі матеріали на порталі, і наступні онлайн та офлайн дискусії тощо.
Пробуємо SMART-споживання театру!