Театральний дайджест #1 (36)

Грудню традиційно перепадає на всілякі підбиття підсумків за весь рік. А напередодні січневих карантинних обмежень – театри намагалися максимально реалізувати заплановане.

Тим часом на сторінках «Театральної риболовлі» відбувалося святкування, добігали завершення одні проєкти, тривали блогерські розслідування щодо інших

Тепер про все це в деталях.

2019 РІК УКРАЇНСЬКОГО ТЕАТРУ

Саме час згадати, що проєкт року «Театральні міста України», який займав суттєву частину простору порталу – є складовою частиною (хоча й досить великою) дослідження. Вивчення театрального життя України по окремим його напрямам у 2019 році.

Перший театральний перепис завершився на круглій цифрі у 300 театрів! Є ще відомості про плюс 36% театрів, які з різних причин не увійшли до переліку опублікованих.

Грудневі дослідження завершувалися у театральному Києві, й вийшли часописи про театри, які у тому числі грають на сцені Будинку актора, Сцені 6, які працюють у пластичному жанрі. Окремий, фінальний 44-й випуск зібрав всіх-всіх-всіх, хто міг би скласти компанію іншим київським сегментаціях, але не склалося. Збірна солянка під назвою «Омріяна сцена».

За підрахунками «Театральної риболовлі» Київський простір опубліковано всього на 57%.

І, власне, крапкою проєкту став огляд Театральних медіа, які писали про театр у 2019 році – друковані ЗМІ, портали, блоги. Звісно, що і тут покриття – не стовідсоткове.
Проте, перше за подібною наповністю та деталізацією.

Всього випусків «2019 рік українського театру» вийшло більше 50.
І вже у січні вся колекція отримає структуроване викладення в Базі знань «Театральної риболовлі».

МЕДІЙНА ПЛОЩИНА

Допис про дослідження українського театру інтернет-порталом опублікувала Ольга Стельмашевська.

«Театральна риболовля» потрапила до підсумків року театральних діячів та проєктів. «Мельпомена на гачку» – під такою назвою вийшов матеріал про «Театральні міста України» в газеті «Україна молода».

А у грудневому випуску газети «Культура і життя» поговорили про дворіччя порталу «Театральна риболовля»…

З виборкою кількісних показників порахованих театрів 2019 року брав участь у Kurbas.Technologies. Подія відбувалася в zoom, тому доступні для ознайомлення матеріали круглого столу.

У вигляді відеовражень по перегляду вийшов ролик з фестивалю «Простір танцю».

Все це є на каналі «Театральна риболовля» в ютубі.
Заходимо, підписуємося, тиснемо на колокольчик.

ПОРТАЛ 2 РОКИ

Звісно, два роки – ніяка не кругла дата, і разом з тим, підсумків стільки, що ніякими пару речень не обійтися, навіть, якщо рухатися найкоротшим шляхом перерахунків.

Про 2019-й рік тезово викладено у випуску «Театральні медіа». А дворічному здобутку – присвячено окремий ілюстрований допис.

Скільки вже зроблено!
Скільки всього ще попереду!

УКРАЇНСЬКІ ТЕАТРАЛЬНІ НОВИНИ

Спільнота-супутник Theatrical Fishing News продовжує акумулювати інформацію про театральні новини. Знаковою та широкомедійно мало висвітленою новиною стало відкриття у Миколаївському російському театрі дитячою кімнати, де можна залишити дитинку на час перегляду вечірньої вистави. Кейс крутий! І за його результатами «Риболовля» слідкуватиме й надалі.

Окремий фірмовий запуск 2021 року – Календар прем’єр.
Тестове опробування відбулося на останніх одинадцяти прем’єрах 2020 року.

Зображення із базовими інформаційними відомостями та фотоілюстраціями виходить день вдень прем’єри, а в коментарях збираються прямі посилання на медійне висвітлення по кожній виставі.

Тож, театри завліти та режисери, заздалегідь повідомляйте про ваші прем’єрні запуски.

При цьому продовжує свою роботу формат «Українські театральні прем’єри» – огляд місяця. Про листопад 2020 мова йшла тут.

ФЕСТИВАЛІ ПРЕМІЇ

Грудневі поповнення знань відбулися на полі детального вивчення Положення про Національну Шевченківську премію у зв’язку із інформацію про його пряме порушення по відношенню до здобувачів – Театру «Золоті ворота».

З причин того, що фінальна, очна частина показів фіналістів фестивалю-премії GRA з карантинних причин не відбулася, на порталі вийшли лише загальні відомості – від вистав, які пройшли технічний відбір, до переліку лонг-листа та, власне, лауреатів.

Трішки детальніше вийшла зупинка на одній з категорій премії НСТДУ.
Цьогоріч Спілка більш широко підійшла до знайомства з номінантами, яких подавали регіональні осередки. По кожній з премії – коротка довідка щодо номінанта…

«Театральна риболовля» трішки детальніше зупинилася на володарі Премії імені Сергія Данченка, використав для цього пошуковик гугла та калькулятор.

КРУПНИМ ПЛАНОМ

Протягом 2020 року вийшло шість «Ключів до театру» із Іриною Запольською – спроба не просто поговорити про театр для дітей, а викласти окремими темами шлях від першого дотику дитинки до театру до особливостей сприйняття цього виду мистецтва та практичної корисності цього.

Шоста зустріч вийшла на основі опитування київських театрів, основний корпус вистав якого складають вистави для дітей. Шукали відповідь на питання «Про що повідомляє театр для дітей?».

Під збільшувальне скло «Театральної риболовлі» потрапили Роза Саркісян та Роман Віктюк, творчі біографії яких відтепер доступні у Каталозі режисерів. Сторінка Романа Віктюка – це колекція з окремих фрагментів, або повних відеоверсій вистав. Не жива присутність, і разом з тим…

Всіх із Новим Роком!
Наступний дайджест «Театральної риболовлі» вийде першими числами лютого 2021.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *