Театральний дайджест #6 (29)

За весною закриваючи двері…
Карантинний травень – це десяток театральних прем’єр, які не відбулися; три проведених онлайново/дистанційно театральних фестивалі; вельми імпульсивний та швидкоспадний хайпо-скандал, урочисте відкриття інтерактивного Музею театру у Миколаєві та перезапуск нового сайту «Золотих воріт».

А з магістрами спеціальності «Літературна творчість» Київського університету ім. Бориса Грінченка провели справжній театральний марафон.

Про дещо з цього «Театральна риболовля» вже написала. Решта – згодом.

Тепер у деталях.

ТЕАТРАЛЬНІ МІСТА УКРАЇНИ

Спецпроект «Театральної риболовлі» завершив першу десятку відвіданих міст (прогулянки здобутками Івано-Франківська та Херсона), та увійшов до наступного сезону.

11 серія вийшла до дня народження Кривого Рогу.

ПЕКТОРАЛЬНІ ВІСТІ

Допубліковані окремі тексти по «Кращих драматичних виставах» (вистави великої сцени). Вийшов окремий допис по категорії.

Триває фіксація емоції по виставах лонг-листа премії:

КРУПНИМ ПЛАНОМ

У база знань порталу – режисерське поповнення.
Першим лялькарем у каталозі стала головна режисерка Харківського державного академічного театру ляльок ім. Віктора Афанасьєва Оксана Дмітрієва.

Драматург місяця – травневонароджений Михайло Булгаков – колекція з постановок за його творами на київських сценах відтепер у каталозі «Риболовлі».

Ну а актор травня – 120-річний ювіляр – Микола Яковченко.

Більш ніж 30-річна історія театру «Колесо» заархівувалася до лаконічного календаря подій за роками. Матеріал під назвою «Котилося “Колесо” історії» вийшов до чергового святкування театру.

Карантинне утримання спричинило мережевий вибух навколосексуальної тематики. Хоча, як тематики? Оприлюднені уривки приватної переписки містили в собі дещо з тієї області. Власне, у розрядженому просторі цього виявилося цілком достатньо, щоб спробувати віднайти у цій ситуації цапа-відбувайла.

Далі говорили більше про насилля у театрі. Провели пару соцмережевих конференцій та запустили нечисленний челендж из фотографіми.

А от комунікативних ресурсів вистачило на залучення піарників сторінки Уляни Супрун (хоча й зіграв той допис явно не в плюс публічній особі).

Історію із Супрун викладаю у дайджесті, оскільки вона вже не увійшла до хронологічного огляду на порталі. А початок зафіксовано за посиланням.

ВІДЕО РИБОЛОВЛЯ

Серед океану відкритих відеоархівів вистав на сторінки порталу потрапила відеоверсія постановки театру Old Vic – моновиставу Ендрю Скотта Sea Wall.
Час її вільного доступу на сьогодні вже добіг кінця.
Але, дідько, як це було неймовірно!

Спецпроєкт «Театральної риболовлі» до 20-річчя вистави «Синій автомобіль» (реж. Ігор Славинський, Молодий театр) зібрана єдиним дописом та викладена на порталі.

 

ТЕАТРАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ

Театр на Лівому березі з театральної сцени перемістився у соціальні мережі, й за 10 днів додав до своєї фейсбук-сторінки +350 підписників. Відеоконтент продакшну театра отримали за місяць 4 000 000 переглядів. Про ще йшлося в огляді smm-інструментів.

 

Травневий ріст показників спостерігається по багатьом театрам. Частенько зустрічаються +100, є +236 у Львівського театру Лесі, Київський театр Франка зробив +309, а Театр на Лівому березі +378!
Проте +1772 протягом трьох тижнів – прямо засумнівався у коректності даних.
Але ні – все саме такий приріст зробив Франківський драмтеатр!

Загального розташування трійки фейсбучних лідерів це не змінило – Чорний квадрат (25 964), Франківський драмтеатр (25 663), Київський театр Франка (22 554). Але темп франківці однозначно взяли серйозний!

Наступний дайджест «Театральної риболовлі» вийде першими числами липня 2020.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *